Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 25.04.2024, 02:49:01

Гутояцьковецький НВК "ЗОШ І-ІІ ступенів, ДНЗ"

Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 43
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

Модель школи

Школа ноосферного виховання «БАРВИСТА ПЛАНЕТА»




Найважливіша мета всієї системи виховання в тому, щоби школа навчила людину жити в світі прекрасного, щоби людина не могла жити без почуття краси, щоби краса світу створювала красу в ній.
                                                                                                                                                                             В.О.Сухомлинський 






Мета естетико-екологічного виховання – вводити естетичні багатства навколишнього світу в духовне життя дітей; формувати в молодого покоління екологічну культуру, національну самосвідомість, почуття гідності, гордості за свою історію й культуру, країну; сформувати потребу зберегти власне здоров’я та здорове природне середовище для майбутніх поколінь України.

Ця мета досягається поетапно шляхом вирішення освітніх і виховних завдань та вдосконалення практичної діяльності.

Педагогічний колектив школи для організації своєї роботи визначив такі пріоритетні напрями:

– виховання розуміння сучасних екологічних проблем держави й світу, усвідомлення їх важливості, актуальності і універсальності, зв’язку локальних з регіональними і глобальними;

– відродження кращих традицій українського народу у взаємовідносинах з довкіллям, виховання любові до рідної природи;

– формування усвідомлення безперспективності технократичної ідеї розвитку й необхідності заміни її на екологічну, яка базується на розумінні єдності всього живого й неживого в складноорганізованій глобальній системі гармонійного співіснування й розвитку;

– формування розуміння необхідності узгодження стратегії природи і стратегії людини на основі ідеї універсальності природних зв’язків та самообмеженості, подолання споживацького ставлення до природи;

– розвиток особистої відповідальності за стан довкілля на місцевому, регіональному, національному і глобальному рівнях, вміння прогнозувати особисту діяльність і діяльність інших людей та колективів;

– сформування ціннісного ставлення до існуючих екосистем і спонукання до творчої діяльності з їх освоєння і збереження;

– розвиток умінь приймати відповідальні рішення щодо проблем навколишнього середовища, оволодіння нормами екологічно грамотної поведінки;

– естетизація трудової діяльності, розвиток творчих здібностей засобами образотворчого, музичного , декоративно-прикладного мистецтва;

– виховання глибокої поваги до власного здоров’я та вироблення навичок його збереження.




Очікуваним результатом є формування гармонійної особистості школяра з новим, ексцентричним типом мислення й свідомості, високим рівнем творчої активності.





Корінь, джерело доброти – в творенні, творчості, в утвердженні життя і краси.  Доброта нерозривно пов’язана з красою. 

                                                                                           В.О. Сухомлинський 




Структурно-функціональна модель школи ноосферного виховання «Гармонія»




Структурно-функціональна модель методичної роботи школи




Головне виховне завдання:


вводити естетичні багатства навколишнього світу в духовне життя дітей, зробити ці багатства однією з найглибших потреб особистості






Конструктор сайтів - uCoz