Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Четвер, 25.04.2024, 02:49:01 |
Гутояцьковецький НВК "ЗОШ І-ІІ ступенів, ДНЗ" | |
Вітаю Вас Гість |
|
Модель школиШкола ноосферного виховання «БАРВИСТА ПЛАНЕТА» Найважливіша мета всієї системи виховання в тому, щоби школа навчила людину жити в світі прекрасного, щоби людина не могла жити без почуття краси, щоби краса світу створювала красу в ній. В.О.Сухомлинський Мета естетико-екологічного виховання – вводити естетичні багатства навколишнього світу в духовне життя дітей; формувати в молодого покоління екологічну культуру, національну самосвідомість, почуття гідності, гордості за свою історію й культуру, країну; сформувати потребу зберегти власне здоров’я та здорове природне середовище для майбутніх поколінь України. Ця мета досягається поетапно шляхом вирішення освітніх і виховних завдань та вдосконалення практичної діяльності. Педагогічний колектив школи для організації своєї роботи визначив такі пріоритетні напрями: – виховання розуміння сучасних екологічних проблем держави й світу, усвідомлення їх важливості, актуальності і універсальності, зв’язку локальних з регіональними і глобальними; – відродження кращих традицій українського народу у взаємовідносинах з довкіллям, виховання любові до рідної природи; – формування усвідомлення безперспективності технократичної ідеї розвитку й необхідності заміни її на екологічну, яка базується на розумінні єдності всього живого й неживого в складноорганізованій глобальній системі гармонійного співіснування й розвитку; – формування розуміння необхідності узгодження стратегії природи і стратегії людини на основі ідеї універсальності природних зв’язків та самообмеженості, подолання споживацького ставлення до природи; – розвиток особистої відповідальності за стан довкілля на місцевому, регіональному, національному і глобальному рівнях, вміння прогнозувати особисту діяльність і діяльність інших людей та колективів; – сформування ціннісного ставлення до існуючих екосистем і спонукання до творчої діяльності з їх освоєння і збереження; – розвиток умінь приймати відповідальні рішення щодо проблем навколишнього середовища, оволодіння нормами екологічно грамотної поведінки; – естетизація трудової діяльності, розвиток творчих здібностей засобами образотворчого, музичного , декоративно-прикладного мистецтва; – виховання глибокої поваги до власного здоров’я та вироблення навичок його збереження. Очікуваним результатом є формування гармонійної особистості школяра з новим, ексцентричним типом мислення й свідомості, високим рівнем творчої активності. Корінь, джерело доброти – в творенні, творчості, в утвердженні життя і краси. Доброта нерозривно пов’язана з красою. В.О. Сухомлинський Структурно-функціональна модель школи ноосферного виховання «Гармонія» Структурно-функціональна модель методичної роботи школи Головне виховне завдання: вводити естетичні багатства навколишнього світу в духовне життя дітей, зробити ці багатства однією з найглибших потреб особистості |